Δίαιτα ενόψει Καλοκαιριού!

Το καλοκαίρι σχεδόν ήρθε. Η θερμοκρασία σιγά-σιγά ανεβαίνει γεγονός που μας αναγκάζει να προσέχουμε τη διατροφή μας. Άλλωστε τις πολύ ζεστές μέρες μειώνεται η όρεξη για φαγητό και αυξάνεται η διάθεση για πιο υγιεινές επιλογές. Απλές συμβουλές για ισορροπία, μέτρο και ποικιλία στη διατροφή σας θα ωφελήσει τόσο τη γεύση σας όσο και τη διαχείριση του βάρους σας.

Κρατήστε ημερολόγιο… η καθημερινή καταγραφή της προσλαμβανόμενης τροφής θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις διατροφικές σας αδυναμίες και να τις διορθώσετε.

Κρατήστε σταθερές ώρες γευμάτων ανά 3 με 4 ώρες και μη τσιμπολογάτε στα ενδιάμεσα. Με αυτό τον τρόπο διατηρείται μια ισορροπημένη γλυκαιμική κατάσταση στον οργανισμό αποφεύγοντας έτσι τα υπερφαγικά επεισόδια και την επιθυμία για γλυκό μετά το γεύμα.

Τρώτε πρωινό κάθε μέρα. Ένα σωστό πρωινό πέρα από τα πολλά του οφέλη, χαρίζει και μακροβιότητα. Πρόσφατη έρευνα της Κλινικής Μάγιο στις ΗΠΑ, κατέδειξε ότι ένα πρωινό γεύμα όχι μόνο βοηθά να ξεκινήσει σωστά η μέρα σας, αλλά συμβάλλει και στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης. Επίσης ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και συμβάλει την απώλεια βάρους. Κι αυτό καθώς το πρωινό σε συνδυασμό με ενδιάμεσα σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας διατηρούν μια καλύτερη ορμονική ισορροπία, με αποτέλεσμα την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου του αίματος (που οδηγούν σε πείνα), αλλά ταυτόχρονα και την καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμικό διαιτολόγιο.

Μειώστε τη ζάχαρη. Αποφύγετε τα γλυκά (σοκολάτες, μπισκότα, μαρμελάδες, παγωτά). Μην προσθέτετε ζάχαρη στον καφέ σας. Χρησιμοποιείστε με μέτρο ένα υποκατάστατο.

Μην καταναλώνετε ανεξέλεγκτα προϊόντα light. Τα προϊόντα αυτά έχουν θερμίδες και σε υπερβολικές ποσότητες ίσως σας προσθέσουν επιπλέον κιλά.

Τρώτε αργά το φαγητό σας και μασήστε καλά την τροφή σας,

Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης και μαύρα μακαρόνια και ρύζι.

Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.  Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή για να ξεφύγετε από τις καθιερωμένες επιλογές που έχετε βαρεθεί και να βάλετε στη διατροφή σας καλοκαιρινά φρούτα (ροδάκινα, βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, πεπόνια, σύκα) και λαχανικά (φασολάκια, ντομάτες, ραπανάκια, μελιτζάνες, παντζάρια κ.ο.κ.). Θυμηθείτε: όσο περισσότερο χρώμα τόσο καλύτερα!

Πίνετε άφθονο νερό. Τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα. Το καλοκαίρι είναι για όλους μας πιο πιθανό να φτάσουμε τα όρια της αφυδάτωσης, αφού ιδρώνουμε περισσότερο λόγω ζέστης και χάνουμε υγρά.

Ξεκινήστε άσκηση. Η σωματική άσκηση βοηθά στην βελτιστοποίηση των προσπαθειών σας, διατηρώντας την ευεξία του οργανισμού και καίγοντας επιπλέον θερμίδες.

Μια μέση θερμιδική πρόσληψη για ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με απώλεια βάρους είναι 1600 θερμίδες ανά ημέρα.

 

Ενδεικτικό Διαιτολόγιο

Πρωινό: 1φλ. γάλα 0-2% με 1φλ. δημητριακά ολικής αλέσεως, ένα μήλο

Ενδιάμεσα: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: κοτόπουλο ή ψάρι 180γρ. ψητό ή βραστό με 3 μικρές πατάτες (ολόκληρες), σαλάτα με 1κ.σ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 2 ακτινίδια και 1 πορτοκάλι

Βραδινό: Σαλάτα με 60γρ. ανθότυρο ή μυζήθρα, 1κ.σ. ελαιόλαδο και 60γρ. ψωμί ολική αλέσεως.

Το διαιτολόγιο αποτελεί γενικό υπόδειγμα και ως εκ τούτου πρέπει να εξατομικευθεί κατά περίπτωση. Για να αποκτήσετε το δικό σας προσωπικό διαιτολόγιο μιλήστε με τη διαιτολόγο για τις προσφορές του καλοκαιριού.

Καλή επιτυχία!!!

Leave a Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

evimerologio | about | επικοινωνία | onlinediet | όροι χρήσης & προστασία προσωπικών δεδομένων