Ελιξήρια… Μακροζωίας.

Ποιες τροφές μας βοηθάνε να ζήσουμε περισσότερο και να μείνουμε υγιείς; Ποιες τροφές λειτουργούν σαν ελιξήρια.. μακροζωίας;

Τρία βασικά τρόφιμα, της Μεσογειακής Διατροφής, πολλάκις ¨δοκιμασμένα¨,  δεν θα πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιο μας.

Ελαιόλαδο:

Προϊόν με εξαιρετική σημασία για τη διατροφή μας λόγω της σύστασής του σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα αλλά και σε α-τοκοφερόλη, πολικές φαινόλες, φυτοστερόλες και άλλες ευεργετικές για την υγεία ουσίες. Μας προφυλάσσουν τόσο από την αθηροσκλήρωση όσο και από τις διάφορες μορφές καρκίνου με τη δέσμευση των ελεύθερων τοξικών ριζών.

Σκόρδο:

Οι αντιμικροβιακές, αντιθρομβωτικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες του σκόρδου, καθώς και η ιδιότητά του να μειώνει τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα, έχουν αποδοθεί στην ουσία αλλισίνη. Αρκετές επιδημιολογικές έρευνες συσχετίζουν την αυξημένη κατανάλωση σκόρδου με το μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνο.

Διάβασε επίσης: Όσα πρέπει να ξέρεις για τη σοκολάτα!
Καρύδια:

Τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, μέταλλα (μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ασβέστιο, χαλκό) και βιταμίνες, όπως Β6 και Ε, έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, καθώς  είναι πλούσια σε φυτικές στερόλες και περιέχουν υψηλές ποσότητες μονοακόρεστων, και πολυακόρεστων ω-3 (ωφελούν τα οστά, ενισχύουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες) και ω-6 λιπαρών οξέων. Η αργινίνη που περιέχουν βοηθά στη διατήρηση της ευκαμψίας των αρτηριών, μειώνοντας την πιθανότητα παρουσίασης θρόμβων (περιορισμό του κινδύνου εγκεφαλικών επεισοδίων και εμφράγματος). Πλούσια πηγή μελατονίνης, η οποία προωθεί έναω υγιές ύπνο.

Διάβασε επίσης: Φυτικές ίνες & υγεία

Leave a Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

evimerologio | about | επικοινωνία | onlinediet | όροι χρήσης & προστασία προσωπικών δεδομένων