ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η αξία του πρωινού!!!

Το πρωινό θεωρείται το πλέον σημαντικό γεύμα της ημέρας. Όμως τα αποτελέσματα ερευνών σε σχέση με την κατανάλωση του είναι απογοητευτικά. Παρότι η κατανάλωση πρωινού έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία και αντίθετα με την παράλειψη του.

Μελέτες έχουν δείξει πως άτομα που δεν καταναλώνουν πρωινό γεύμα έχουν αυξημένα επίπεδα χοληστερίνης. Επίσης αυξημένο βάρος, ασθενής μνήμη και μειωμένες επιδόσεις σε τεστ δεξιοτήτων, σε σχέση με τα άτομα που καταναλώνουν πρωινό.

Το πρωινό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας μετά από 10 -12 ώρες νηστείας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Δίνει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια, αναπληρώνοντας τα αποθέματα γλυκόζης και μας τροφοδοτεί με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Η αύξηση των επιπέδων της γλυκόζης με την πρόσληψη του πρωινού έρχεται να επαναφέρει στο φυσιολογικό τα επίπεδα της ενέργειας μας και να μας κάνει να λειτουργήσουμε καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η ρύθμιση της γλυκαιμικής κατάστασης, προφυλάσσει από υπερφαγικές κρίσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας και ενισχύει την καλή διάθεση.

Διάβασε επίσης: Τελικά “ο έρωτας περνάει από το στομάχι”;

Αν το πρωί δεν έχετε χρόνο να φάτε κάτι, σίγουρα όταν το μεσημέρι ή το απόγευμα βρείτε χρόνο θα καταναλώσετε διπλάσια ποσότητα τροφής στην προσπάθεια να ικανοποιήσετε το αίσθημα της πείνας που σας ταλαιπωρεί όλη την ημέρα.

Η λήψη ενός καλού πρωινού γεύματος παρέχει στον οργανισμό, σε σημαντικές ποσότητες, και μια πληθώρα άλλων απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Όπως είναι οι βιταμίνες C και D, το ασβέστιο, ο σίδηρος και οι φυτικές ίνες.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η παράληψη του πρωινού έχει σαν αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η κάλυψη των αναγκών στα παραπάνω θρεπτικά συστατικά μέσω των υπολοίπων γευμάτων της ημέρας.
Διάβασε επίσης: 5+1 μύθοι που σε ταλαιπωρούν στη δίαιτα

Ένα σωστό πρωινό χαρίζει μακροβιότητα.
Πρόσφατη έρευνα της Κλινικής Μάγιο στις ΗΠΑ με επικεφαλής τη Δρ Τζένιφερ Νέλσον, κατέδειξε ότι ένα πρωινό γεύμα όχι μόνο σας βοηθά να ξεκινήσετε σωστά την ημέρα σας, αλλά συμβάλλει στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και συμβάλει την απώλεια βάρους. Κι αυτό καθώς το πρωινό σε συνδυασμό με ενδιάμεσα σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας διατηρούν μια καλύτερη ορμονική ισορροπία. Με αποτέλεσμα την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου του αίματος (που οδηγούν σε πείνα). Ενώ ταυτόχρονα και στην καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμικό διαιτολόγιο.

Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει, ότι η λήψη πρωινού βοηθάει στην προσπάθεια απώλειας κιλών, αλλά και στη διατήρηση τους.
Διάβασε επίσης: Διατροφή: Σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα!


Την επόμενη φορά λοιπόν που θα παραλείψετε το πρωινό προκειμένου να μειώσετε της θερμίδες της ημέρας, ξανασκεφτείτε το!

 


Ξεκίνα σήμερα διατροφή μέσω internet με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει μια πλήρη και ισορροπημένη υγιεινή διατροφή και θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες.

Απόκτησε το διαιτολόγιο σου με δυο απλές κίνησης, εδώ! 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο