evimerologio

η φιλοσοφία μας

 

Καλώς ήρθατε στο evimerologio.gr

ένα ιστολόγιο που πραγματεύεται τρόπους και ιδέες για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ευ ζην σημαίνει ζω καλά, στην Αρχαία Ελλάδα βασική προϋπόθεση για αυτό ήταν η σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου που οδηγούν στην ευτυχία.

¨Νους υγιής εν σώματι υγιή¨

Το ευ ζην στην αρχαιότητα είχε 4 συνιστώσες:

Ισορροπημένη διατροφή

Τακτική σωματική άσκηση

Καλλιέργεια πνεύματος

Κοινωνικές σχέσεις

Στη σύγχρονη κοινωνία δυστυχώς το ευ ζην καθορίζεται από διαφορετικούς παράγοντες όπως: υλικά αγαθά. χρήμα. επίδειξη δύναμης. επαγγελματική επιτυχία.

Πόσο όμως, είμαστε ευτυχισμένοι με όλα αυτά??

Στόχος μας λοιπόν είναι μέσα από το evimerologio, να προάγουμε την θετική σκέψη, την απαλλαγή από το stress, την αλλαγή του τρόπου διατροφής και την ενθάρρυνση για σωματική άσκηση.

Προσφέρουμε διατροφική ενημέρωση και υποστήριξη στα πλαίσια του Μεσογειακού μοντέλου Διατροφής. Η ισορροπημένη διατροφή ή σε σχέση με τα ανθρωπομετρικά δεδομένα, τη φυσική κατάσταση και τον τρόπο ζωής αποτελούν τη βάση της διατροφικής μας αγωγής.

 

Γιατί Μεσογειακή Διατροφή;

Η μεσογειακή διατροφή αναφέρεται στον τρόπο διατροφής των λαών που ζουν σε περιοχές που αναπτύσσονται γύρω από την Μεσόγειο. Συνέχεια βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας μελέτες και νέα στοιχεία για τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής. Παγκοσμίως τη θεωρούν το καλύτερο πρότυπο δίαιτας και τη συστήνουν κατά κόρον ως το καλύτερο πρόγραμμα διατροφής τόσο για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας μακροπρόθεσμα, όσο και για την θεραπεία και την πρόληψη πολλών μεταβολικών νοσημάτων. Όμως, ενώ είναι τόσο απλή και στηρίζεται σε τρόφιμα που ήδη έχουμε σπίτι μας, οι περισσότεροι έχουμε ενδώσει στα δυτικά πρότυπα διατροφής που σε συνδυασμό με τον καθιστικό τρόπο ζωής, την έλλειψη άσκησης και τις κακές διατροφικές συνήθειες έχουμε ξεχάσει να τρώμε σωστά και βρισκόμαστε στην πρώτη θέση όσον αφορά την παχυσαρκία στην Ευρώπη. Αυτό που πρέπει όλοι να κατανοήσουμε είναι πως, τα οφέλη της Μεσογειακής Διατροφής λειτουργούν σε βάθος χρόνου και όχι αν αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες για δυο ή τρεις εβδομάδες, για αυτό καλό είναι να υιοθετήσουμε τις βασικές της αρχές εφόρου ζωής.

 

Οφέλη Μεσογειακής Διατροφής

  • Αύξηση του προσδόκιμου ζωής.
  • Λιγότερα καρδιαγγειακά επεισόδια σε σχέση με τους κατοίκους των δυτικών κοινωνιών.
  • Ελάττωση της κακής χοληστερίνης LDLκαι του καρδιαγγειακού κινδύνου.
  • Προστασία από την εξέλιξη του σακχαρώδη διαβήτη, αλλά και από την εμφάνιση νέων περιπτώσεων με ελάττωση του κινδύνου κατά 83%.
  • Απώλεια βάρους κατά 3,8 κιλά περισσότερο σε σχέση με άλλες δίαιτες με χαμηλά λιπαρά.
  • Χαμηλότερος κίνδυνος για εμφάνιση των νόσωνParkinson και Alzheimer
  • Ιδανική για όλη την οικογένεια.
  • Ευεξία, αυξημένη πρόσληψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων και μείωση πεπτικών διαταραχών.
  • Πιο λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια και κόκαλα, και δέρμα χωρίς ακμή ή κοκκινίλες.

 

Ποιες οι βασικές αρχές της Μεσογειακής Διατροφής:

Τα μικρά-συχνά γεύματα / ανά 3-4 ώρες.

Δεν ξεχνάω το πρωινό.

Τα φρέσκα φρούτα, χόρτα και λαχανικά.

Το αγνό ελαιόλαδο και κρασί με μέτρο.

Τα λαδερά, όσπρια και οι ξηροί καρποί.

Τα ολικής αλέσεως ζυμαρικά, δημητριακά και ψωμί.

Η μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων όπως γιαούρτι και γάλα.

Η ελάχιστη κατανάλωση κόκκινου κρέατος και πουλερικών.

2 – 3 φορές την εβδομάδα ψάρι και θαλασσινά.

evimerologio | about | επικοινωνία | onlinediet | όροι χρήσης & προστασία προσωπικών δεδομένων