Ισορροπήστε το Βάρος σας μετά το Πάσχα!

Η περίοδος του Πάσχα έφτασε στο τέλος της και ξεκινάει η περίοδος προσαρμογής και νέων στόχων. Σίγουρα οι περισσότεροι τις ημέρες του Πάσχα κατανάλωσαν λίγο παραπάνω φαγητό και ίσως ήδη προβληματίζονται για τα παραπανίσια κιλά που τους άφησε το πασχαλινό τραπέζι. Μια ισορροπημένη διατροφή και λίγη συνέπεια στην άσκηση θα βοηθήσουν να μειώσετε τα κιλά σας και έρθετε πάλι σε φόρμα. Παρακάτω θα βρείτε βασικές συμβουλές για να επιτύχετε το στόχο σας

  • Κρατήστε σταθερές ώρες γευμάτων και μη τσιμπολογάτε στα ενδιάμεσα.
  • Να καταναλώνετε πάντα πρωινό γεύμα.
  • Συνοδέψτε το μεσημεριανό και το βραδινό σας γεύμα με σαλάτα.
  • Προσέξτε ιδιαίτερα το βραδινό σας, να περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά, να είναι πλούσιο σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και χαμηλό σε θερμιδικό περιεχόμενο.
  • Μειώστε το λίπος στη διατροφή σας. Αποφύγετε τα τηγανητά φαγητά και τα έτοιμα φαγητά από έξω. Επιλέξτε τρόφιμα χαμηλού λίπους (ψητά, στον ατμό ή βραστά). Αποφύγετε όσο το δυνατό βούτυρα,  μαργαρίνες, ντρέσιγκ και μαγιονέζες..
  • Αποφύγετε τη ζάχαρη και τα γλυκά. Χρησιμοποιήστε τεχνητά γλυκαντικά.
  • Καταναλώστε τουλάχιστον 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Προτιμήστε  τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες όπως ψωμί, φρυγανιές και δημητριακά ολικής άλεσης ή σίκαλης. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας όσπρια όπως φακές, φασόλια, αρακά.
  • Μειώστε το αλκοόλ, γιατί είναι πλούσιο σε θερμίδες (7 θερμίδες ανά γραμμάριο).
  • Πίνετε αρκετό νερό, ανάμεσα στα γεύματα σας, ακόμα και όταν δεν είναι έντονο το αίσθημα της δίψας. Αυξήστε την πρόσληψη νερού σε 8-10 ποτήρια την ημέρα.
  • Χρησιμοποιήστε με μέτρο το αλάτι στη μαγειρική (εκτός αν υπάρχει λόγος που απαιτεί δραστική μείωση του π.χ. υψηλή πίεση). Χρησιμοποιήστε φυτικά μυρωδικά (σκόρδο, κρεμμύδι, άνηθο), μπαχαρικά και λεμόνι/ ξύδι για να δώσετε περισσότερη γεύση. Αποφύγετε τυποποιημένα τρόφιμα όπως κονσέρβες, αλλαντικά.
  • Αυξήστε την άσκηση, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε καθημερινά ήπια άσκηση. Τουλάχιστον 30 λεπτά  περπάτημα, με κατάλληλα παπούτσια.
  • Μην κάνετε εξαντλητικές και άκρως περιοριστικές δίαιτες εις βάρος της υγείας σας. Κάθε μέρα είναι κατάλληλη να ξεκινήσετε μια ισορροπημένη διατροφή αν αισθάνεστε έτοιμος/η, μην το αφήνεται για Δευτέρα.

Leave a Reply

evimerologio | about | επικοινωνία | onlinediet | όροι χρήσης & προστασία προσωπικών δεδομένων