ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ισορρόπησε εύκολα το βάρος σου μετά τις γιορτές!

Kατά τη διάρκεια των γιορτών όλοι κάνουμε παρασπονδίες και αυξάνεται το σωματικό μας βάρος. Καθώς, είναι πολύ δύσκολο να αντισταθεί κανείς στους τόσους πολλούς γευστικούς πειρασμούς.

Μελέτες έχουν δείξει ότι σε αυτό το διάστημα των 15 ημερών, κατά μέσο όρο προσλαμβάνουμε 1-3 κιλά. 

Για αυτό λοιπόν, παρακάτω θα βρείτε συμβουλές για να χάσετε τα κιλά σας εύκολα και να ισορρόπησε ξανά το βάρος σας!

  • Καταναλώστε όλα τα είδη τροφίμων αλλά με μέτρο.  
  • Περιορίστε τα πολύ λιπαρά φαγητά όπως τυριά, αλλαντικά και φαγητά που έχουν υποστεί ¨βαριά¨ επεξεργασία π.χ. έντονο τσιγάρισμα σε βούτυρο ή λάδι, μαγείρεμα με κρέμα γάλακτος, τηγανιτά. Προτιμήστε απλούς τρόπους μαγειρέματος όπως ψητά και βραστά.  
Διάβασε επίσης: 5+1 μύθοι που σε ταλαιπωρούν στη δίαιτα
  • Αποφύγετε τρόφιμα τα οποία περιέχουν πολλή κρυφή ζάχαρη και λιπαρά.  Αυτά είναι τα αναψυκτικά, οι χυμοί εμπορίου εμπορίου, τα επιδόρπια γιαουρτιού, τα γλύκα ζαχαροπλαστείου, τα μπισκότα, οι σοκολάτες.
  • Κάντε τουλάχιστον 3 γεύματα την ημέρα.
  • Προτιμήστε σούπες. Μιας και είμαστε στη μέση του χειμώνα και ο καιρός βοηθάει οι σούπες είναι η καλύτερη επιλογή. Καθώς περιέχουν πληθώρα ευεργετικών συστατικών, είναι χαμηλές σε θερμίδες και βοηθούν στην καλή ενυδάτωση του οργανισμού. Είτε με λαχανικά είτε με κάποιο κρέας ή ψάρι, προσέξτε το λάδι που θα προσθέσετε κατά το μαγείρεμα και απολαύστε τη σούπα σας μεσημέρι και βράδυ.
Διάβασε επίσης: 12+1 Super fruits που πρέπει να γνωρίζεις!
  • Ενισχύστε τη διατροφή σας με φυτικές ίνες.  Oι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης, επιτυγχάνουν το αίσθημα κορεσμού ταχύτερα και με σχετικά λίγες θερμίδες. Επιπλέον, καθυστερούν την απορρόφηση των σακχάρων των τροφών, με αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, κυρίως μετά το γεύμα. Πρακτικά αυτό σημαίνει καλύτερη γλυκαιμική κατάσταση και λιγότερες «λιγούρες» στη διάρκεια της ημέρας.
Ένας βασικός κανόνας για να το πετύχετε αυτό είναι να καταναλώνετε την σαλάτα πριν από το «κυρίως πιάτο».
  • Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, καλό θα ήταν το πρωινό σας να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, όπως αυγά και γαλοπούλα βραστή. Επίσης να περιέχει «καλής ποιότητας» υδατάνθρακες όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης.
  • Αυξήστε την πρόσληψη νερού σε 8-10 ποτήρια την ημέρα.
Διάβασε επίσης: Δίαιτα; Όχι, ευχαριστώ!
  • Αυξήστε την καθημερινή σας δραστηριότητα. Τουλάχιστον 20 λεπτά περπάτημα την ημέρα. Αν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα ιδανικά ασκηθείτε μια ώρα την ημέρα για 5 με 6 φορές την εβδομάδα.
  • Μην καταφεύγετε σε εξαντλητικές δίαιτες που καταπονούν τον οργανισμό.
Κάθε μέρα είναι κατάλληλη να ξεκινήσετε σωστή διατροφή αν αισθάνεστε έτοιμος/η. Μην το αφήνεται για Δευτέρα.
Παρακάτω θα δείτε ένα Ενδεικτικό Ημερήσιο Διαιτολόγιο και Καλή Επιτυχία!!!

Πρωινό: 1φλ. γάλα 0-2% με 1φλ. δημητριακά ολικής αλέσεως ή ένα τοστ με 1φ. τυρί και 1φ. γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1-2 φρούτα

Μεσημεριανό: μια μερίδα κοτόπουλο ή ψάρι (180γρ. ψητό ή βραστό), σαλάτα με 1κ.σ. ελαιόλαδο, μια φέτα ψωμί ή 3 μικρές πατάτες (ολόκληρες)

Απογευματινό: 1-2 φρούτα 

Βραδινό: Σαλάτα με μια μερίδα (60γρ.) ανθότυρο ή μυζήθρα, 1κ.σ. ελαιόλαδο και μια φέτα ψωμί ολική αλέσεως.


Ξεκίνα σήμερα διατροφή μέσω internet με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει μια πλήρη και ισορροπημένη υγιεινή διατροφή και θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες.

Απόκτησε το διαιτολόγιο σου με δυο απλές κίνησης, εδώ! 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο