Ισορρόπησε εύκολα το βάρος σου μετά τις γιορτές!

Kατά τη διάρκεια των γιορτών όλοι κάνουν παρασπονδίες, καθώς είναι πολύ δύσκολο να αντισταθεί κανείς στους γευστικούς πειρασμούς. Μελέτες έχουν δείξει ότι κατά τη διάρκεια των γιορτών  προσλαμβάνονται κατά μέσο όρο 1-3 κιλά. Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές για να χάσετε τα κιλά σας εύκολα και να ισορρόπησε ξανά το βάρος σας.

Καταναλώστε όλα τα είδη τροφίμων αλλά με μέτρο.  Περιορίστε τα πολύ λιπαρά φαγητά όπως τυριά, αλλαντικά και φαγητά που έχουν υποστεί ¨βαριά¨επεξεργασία π.χ. έντονο τσιγάρισμα σε βούτυρο ή λάδι, μαγείρεμα με κρέμα γάλακτος, τηγανιτά. Προτιμήστε απλούς τρόπους μαγειρέματος όπως ψητά και βραστά.  Αποφύγετε τρόφιμα τα οποία περιέχουν πολλή κρυφή ζάχαρη και λιπαρά όπως τα αναψυκτικά, τους χυμούς εμπορίου, τα επιδόρπια γιαουρτιού, τα γλύκα ζαχαροπλαστείου, τα μπισκότα, τις σοκολάτες.

Ενισχύστε τη διατροφή σας με φυτικές ίνες. Oι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης, επιτυγχάνουν το αίσθημα κορεσμού ταχύτερα και με σχετικά λίγες θερμίδες. Επιπλέον, καθυστερούν την απορρόφηση των σακχάρων των τροφών, με αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, κυρίως μετά το γεύμα. Πρακτικά αυτό σημαίνει καλύτερη γλυκαιμική κατάσταση και λιγότερες «λιγούρες» στη διάρκεια της ημέρας.

Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, καλό θα ήταν το πρωινό σας να περιέχει ένα τρόφιμο πλούσιο σε  πρωτεΐνη όπως αυγό, γαλοπούλα καθώς και «καλής ποιότητας» υδατάνθρακες όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης.

Αυξήστε την πρόσληψη νερού σε 8-10 ποτήρια την ημέρα.

Αυξήστε την καθημερινή σας δραστηριότητα και μην καταφεύγετε σε εξαντλητικές δίαιτες που καταπονούν τον οργανισμό. Κάθε μέρα είναι κατάλληλη να ξεκινήσετε δίαιτα αν αισθάνεστε έτοιμος/η. Μην το αφήνεται για Δευτέρα.

 

Ενδεικτικό Ημερήσιο Διαιτολόγιο

Πρωινό: 1φλ. γάλα 0-2% με 1φλ. δημητριακά ολικής αλέσεως ή ένα τοστ με 1φ. τυρί και 1φ. γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1-2 φρούτα

Μεσημεριανό: μια μερίδα κοτόπουλο ή ψάρι (180γρ. ψητό ή βραστό), σαλάτα με 1κ.σ. ελαιόλαδο, μια φέτα ψωμί ή 3 μικρές πατάτες (ολόκληρες)

Απογευματινό: 1-2 φρούτα

Βραδινό: Σαλάτα με μια μερίδα (60γρ.) ανθότυρο ή μυζήθρα, 1κ.σ. ελαιόλαδο και μια φέτα ψωμί ολική αλέσεως.

Καλή Επιτυχία!!!

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

evimerologio | about | επικοινωνία | onlinediet | όροι χρήσης & προστασία προσωπικών δεδομένων