ΔΙΑΤΡΟΦΗ,  ευ+

Τα καλύτερα Σνακ για την παραλία!

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι εξορμήσεις στην παραλία σε κάθε ευκαιρία είναι η καλύτερη στιγμή της ημέρας για όλη την οικογένεια. Όταν έχουμε πολλές ώρες στην παραλία είναι λογικό να νιώθουμε πολλές φορές πείνα. Η έξυπνη διαχείριση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το κλειδί για μια ισορροπημένη διατροφή. Είναι ευρέος γνωστό πως δεν θα πρέπει να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες φαγητού στην παραλία. Ιδιαίτερα αν πρόκειται να ξαναβουτήξεις στη θάλασσα.  Οι ποσότητες τροφής θα πρέπει να είναι μικρές, φτωχές σε λιπαρά, και να λαμβάνονται ανά 2-3 ώρες.

Απλές και εύκολες επιλογές θα καλύψουν όλες τις απαιτήσεις για τη σωστή οργάνωση της διατροφής σου στην παραλία. Αυτές είναι:

  • Τα φρέσκα φρούτα, αποτελούν το πιο υγιεινό σνακ που θα μπορούσατε να επιλέξετε. Τα οποία εκτός από την ενέργεια που προσφέρουν, ενυδατώνουν το σώμα και είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.
Διάβασε επίσης: 12+1 Super fruits που πρέπει να γνωρίζεις!
  • Στικ λαχανικών. Αγγουράκια, καροτάκια κομμένα με λίγο ξύδι και αλάτι. Αν μπορείς να τα διατηρήσεις και κρύα, θα με θυμηθείς δεν έχεις φάει κάτι καλύτερο και πιο υγιεινό στην παραλία.

 

  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης, πλούσιο σε υδατάνθρακες με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Το τέλειο καύσιμο για ενέργεια που χρειάζεσαι στην παραλία. Επίσης κριτσίνια ή κρακεράκια ολικής, πολύσπορα ή σικάλεως, ή ακόμα και ρυζογκοφρέτες. Συνόδευσε με κάποιο τυράκι για περισσότερη γεύση! Αν θέλεις μια γλυκιά επιλογή μια μπάρα δημητριακών είναι ιδανική αλλά πρόσεχε γιατί λιώνει..
Διάβασε επίσης:Η αξία του πρωινού!!!
  • Απλό τοστ ή σπιτικά σάντουιτς γλυκά ή αλμυρά. Γλυκά με λίγο ταχίνι και μέλι και αλμυράμε γαλοπούλα, κασέρι, τόνο, τυρί φέτα. Θα γίνουν ακόμα πιο υγιεινά αν προσθέσετε και δυο φέτες τομάτας ή φύλλα μαρουλιού.

Αποφύγετε τη μαγιονέζα και σάλτσες που έχουν βάση αυτή, καθώς είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε θερμίδες και λιπαρά.

  • Ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα. Σίγουρα αποτελούν ένα υγιεινό σνακ, καθώς είναι πλούσια σε καλά λιπαρά και φυτικές ίνες. Καλό είναι όμως να έχεις μαζί σου, μόνο όση ποσότητα θέλεις να καταναλώσεις γιατί, μην ξεχνάς έχουν πολλές θερμίδες.
Διάβασε επίσης: Δίαιτα; Όχι, ευχαριστώ!

Μην ξεχνάς να καταναλώνεις άφθονο νερό. Απαραίτητο για την καλή ενυδάτωση του οργανισμού μικρών και μεγάλων ιδιαίτερα στις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν. 

Αν έχεις κανονίσει ολοήμερο μπάνιο οργάνωσε τα γεύματα σου, αν μπορείς, και από την προηγούμενη μέρα. Με αυτόν τον τρόπο σίγουρα δεν θα ξεχάσεις τίποτα!

Καλό μπάνιο!!

Διάβασε επίσης: Κάψιμο λίπους και πως θα το πετύχω!

 


Ξεκίνα σήμερα διατροφή μέσω internet με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει μια πλήρη και ισορροπημένη υγιεινή διατροφή και θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες.

Απόκτησε το διαιτολόγιο σου με δυο απλές κίνησης, εδώ! 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο