Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Eu+ Blog Χρήσιμες συμβουλές για το Πασχαλινό τραπέζι.

Χρήσιμες συμβουλές για το Πασχαλινό τραπέζι.

Έφτασε το Πάσχα και η ώρα να μαζευτούμε όλοι μαζί, πάλι, γύρω απ το γιορτινό τραπέζι. Άραγε, είναι η κατάλληλη ώρα να σκεφτείς τα κιλά σου; Ναι, ξέρω το καλοκαίρι πλησιάζει και μόνο αυτή η σκέψη είναι αγχωτική… ή μήπως όχι; 


Η αλήθεια είναι πως, η διατροφή μας καθορίζει το σώμα μας σε βάθος χρόνου.  

Τι θα έλεγες, λοιπόν, για κάποιες διαφορετικές συμβουλές αυτήν τη χρόνια! 

  1. Ξύπνα με την ησυχία σου.
    Δώσε χρόνο στον εαυτό σου, για ένα καλό πρωινό. Μην το παραλείψεις, επειδή θα φας πολύ το μεσημέρι, το μόνο που θα καταφέρεις είναι όλη μέρα να πείνας.
Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα πράγματα να κανείς, απ´ το να ανησυχείς όλη μέρα για το φαγητό.
Διάβασε επίσης: Πως να ξεκινήσεις υγιεινό τρόπο ζωής;
  1. Μην έχεις άγχος.
    Για αυτό, αν έχεις προετοιμασία για το Πασχαλινό τραπέζι, ξεκίνα νωρίς.
  1. Φρόντισε να υπάρχει κάποιο φαγητό που θα σου αρέσει πολύ ή το θεωρείς ξεχωριστό, εφόσον, εσύ μαγειρεύεις για το μεσημεριανό.
  1. Απόλαυσε το φαγητό σου, χωρίς καμία ενοχή.
    Μην κάνεις δίαιτα και μην μετράς θερμίδες. Είπαμε,
η διατροφή μας δεν κρίνεται για κάποιες μέρες του χρόνου, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια αυτού.
  1. Μην ξεχνάς να μασάς αργά. Όταν τρώμε γρήγορα, τρώμε περισσότερο και σίγουρα, δεν απολαμβάνουμε το φαγητό μας.
Διάβασε επίσης: 4 Βασικοί Κανόνες για σωστή Διατροφή
  1. Δώσε χρόνο στους αγαπημένους σου, είναι μια μέρα χαλάρωσης. Ναι, βρισκόμαστε όλοι γύρω από ένα γεμάτο τραπέζι και ακριβώς για αυτό, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανησυχούμε για το φαγητό. 
  1. Πρόσεχε με το αλκοόλ.
    Στόχος είναι οι όμορφες στιγμές όχι να γίνουμε λιώμα.
  1. Μην αποφύγεις το γλυκό.
    Δεν πρέπει να λείπει το γλυκό από μια υπέροχη μέρα. Αλήθεια, πόσο γλυκό μπορείς να φας μετά από τόσο φαγοπότι; 
  1. Ξεκουράσου και χαλάρωσε, κάνε πράγματα μόνο αν τα έχεις ανάγκη.
    Δεν υπάρχει κανένας λόγος, να πας για περπάτημα ή να σηκωθείς να χορέψεις, για να κάψεις θερμίδες. Είπαμε, δεν σκεφτόμαστε θερμίδες!

Bonus tip:

 «Από αύριο (ή μεθαύριο ή από Δευτέρα) θα ξεκινήσω δίαιτα». 

Πίστεψε με, δεν έχει κανένα νόημα να βάλεις κάτι τέτοιο στο μυαλό σου. Άλλωστε, μετά από τόσο φαγοπότι η διάθεση μας αλλάζει και ξέρεις πολύ καλά, ότι το συναίσθημα για πιο λίγο και πιο ελαφρύ φαγητό έρχεται μόνο του. Ποιος ο λόγος να καταπιεστείς;

Διάβασε επίσης: “Ποιο είναι το ιδανικό μου βάρος;”

Αυτό μόνο που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι όλα είναι στο μυαλό! 

Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις, κάθε μέρα όπως και την μέρα του Πάσχα, είναι να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου! 

Εύχομαι το φως της ανάστασης να φωτίζει πάντα την ζωή σας και να σας οδηγεί στο δρόμο της αγάπης.

Καλό κι Ευλογημένο Πάσχα!
Διάβασε επίσης: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις;

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω την άποψη σου στα σχόλια!


Ρώτα τη διαιτολόγο!

Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου!
Έχεις απορίες σε σχέση με τη διατροφή; Στείλε την ερώτηση σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας Contact


Ξεκίνα σήμερα διατροφή μέσω internet με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει μια πλήρη και ισορροπημένη υγιεινή διατροφή  προσαρμοσμένη στις δικές σου ανάγκες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.