ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Λευκή Vs Μαύρης Ζάχαρης

Η ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή της αποτελεί έναν απλό υδατάνθρακα ενώ πολύς λόγος γίνεται για την θρεπτική αξία της μαύρης ζάχαρης. Η ζάχαρη παρασκευάζεται κυρίως από ζαχαροκάλαμο.

Κατά την επεξεργασία της απομακρύνεται η μελάσα με αποτέλεσμα την παραγωγή της λευκής κρυσταλλικής ζάχαρης ως τελικό προϊόν.

Η σουκρόζη αποτελεί τη γνωστή σε όλους μας ζάχαρη (άσπρη) ενώ η μαύρη ζάχαρη αποτελείται από άσπρη ζάχαρη -στο μεγαλύτερο ποσοστό της- και μελάσα, η οποία της δίνει το καστανό χρώμα.

Διάβασε επίσης: Ένα μήλο την ημέρα..;
Σε οποιαδήποτε μορφή της η ζάχαρη αποδίδει τις ίδιες θερμίδες δηλ. 20kcal/ 20γρ. που αντιστοιχούν σε μια (1) κουταλιά γλυκού.

Η διαφορά είναι ότι η καστανή ζάχαρη λόγω της περιεκτικότητας της σε μελάσα, αποτελεί πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, καλίου, μαγνησίου, φωσφόρου, ψευδαργύρου και θεωρείται πιο θρεπτική.

Διάβασε επίσης: Δίαιτα; Όχι, ευχαριστώ!

Παρόλα αυτά, τα οφέλη της προς τον οργανισμό μας είναι μηδαμινά και αμελητέα λόγω της πολύ μικρής περιεκτικότητας των θρεπτικών της συστατικών.

Άρα λοιπόν, θεωρητικά η μαύρη ζάχαρη είναι μια πιο υγιεινή επιλογή. Επί της ουσίας όμως δεν έχει καμιά διαφορά με τη λευκή.

Καλό θα ήταν αντί να αντικαταστήσετε την άσπρη ζάχαρη με μαύρη, να μειώσετε συνολικά τη πρόσληψη ζάχαρης.

Διάβασε επίσης: Κάψιμο λίπους και πως θα το πετύχω!
Ξεκίνα σήμερα διατροφή μέσω internet με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει μια πλήρη και ισορροπημένη υγιεινή διατροφή και θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες.

Απόκτησε το διαιτολόγιο σου με δυο απλές κίνησης, εδώ! 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο